Your Ad Here

What r U looking 4? Please use this below...!




Wanna chat?? Please say something hot...!

I've fantasized about having a threesome with my husband and another girl

Writedリーダーの妻で
彼が彼女のすべてを与えるようになった、ジェイデン寛大さの非常に制限に立っていた。まで、私は20歳だった"私は初めてのセックスがないと、"ジェイデンと述べた。 "ほら、私は非常に宗教的な家庭で育った私たちも、テレビを見ていない!そして、私は4年間、私のボーイフレンドと一緒に出かけていたときに私は初めてセックスをした。私は非常に宗教的な午前と結婚されるまで待つことを試みたが、私はできません生き残る。それは大丈夫だよ。それは下手だった。我々は彼の寝室で両親の家でのことだった。しかし、それは私のしたいことができます。"大事な日で、ジェイデン非常には、もし彼が心の中で実践されていた幻想が現実になる前に何回も快適でした。 "そうは思わない、私は'て壊れた'は私はほとんどの人々が男性誌では肛門性交野生十分だと思いますねこれが私とセックスをしていた3人です。ただし、私した私は、私は本当のフェティッシュを持っていないことを意味私の夫と別の女の子と3人を想像し、私はいつもぶっかけをしたいと思ったが、私はそれを行うことはない。思わなかったほどセックス、これまで正面玄関の上だった。我々は退職後の環境に住んでいますそして、私がセックスをしたことはありませんメンフィスのホテルのバルコニーがあります。"ジェイデンプレスコット:完璧な妻スコア!

English Version :
Special case in point is Jayden Prescott, wife of a reader. When it comes to giving her all, Jayden stands at the very limits of generosity. “I didn’t have sex for the first time until I was 20,” Jayden revealed. “You see, I was brought up in a very religious house. We didn’t even watch TV! And when I had sex for the first time, I’d been going out with my boyfriend for four years. I was very religious and trying to wait for marriage, but I couldn’t hold out. It was okay. It was awkward. We did it up in his room in his parents’ house. But it made me want more.”

On the big day, Jayden seemed very comfortable, as if she has rehearsed it in her mind numerous times before fantasy became reality. I wouldn’t say I’ve ‘broken out’ because this is the third person I’ve had sex with, although I guess most people would say having anal sex in a men’s magazine is pretty wild. I mean, I don’t have any real fetishes, although I’ve fantasized about having a threesome with my husband and another girl. I’ve always wanted to do a bukkake, but I’ve never done it. The wildest place I’ve ever had sex is on my front porch. We live in a neighborhood of retirees. And I once had sex on the balcony of a hotel in Memphis.” Jayden Prescott: the perfect SCORE wife!

Related Posts By Tags



No comments:

Post a Comment

I'll be glad to hear from you, please just say something hot here whatever your language... but, no spam please.... :-)